Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/xlxqsakl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
واردات عمده مخروط ایمنی ترافیک جاده ای - فرتو ترافیک

واردات عمده مخروط ایمنی ترافیک جاده ای

مخروط ایمنی ترافیک:

وسیله ای است جهت هشدار و آگاه کردن رانندگان در جاده ها و بزرگ راه ها که نشان می دهد جاده به مدت کوتاهی بسته است و تردد ممنوع می باشد.

بر روی مخروط ایمنی شبرنگ هایی وجود دارد که سبب می شود در شب و از دور دست به راحتی دیده شود. در مکان های تاریک مثل تونل ها، شبرنگ‌های روی مخروط به رنگ سفید یا سیلور مشاهده می شوند که ارتفاع آن ۳۲ سانتی متر است.

مخروط ایمنی دارای کیفیت مواد اولیه، مرغوبیت و مقاومت در برابر ضربه و تابش آفتاب است. هم چنین وزن سبکی دارد و جا به جایی آن آسان است و استفاده از آن زمان بر نیست.

مخروط ایمنی از جنس پلاستیک است به همین دلیل سطح صافی دارد و نوار شبرنگ به راحتی روی آن چسبانده می شود. مخروط ایمنی وسیله ای پر کاربرد است که از خطر های احتمالی جلوگیری می کند و ایمنی منطقه را حفظ می کند.

این وسیله کاملا ضد آب بوده و در طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمی دهد.

واردات عمده مخروط ایمنی ترافیک جاده ای

آشنایی با انواع مخروط ایمنی ترافیک

آشنایی با انواع مخروط ایمنی ترافیک انواع مخروط ایمنی:

۱_ مخروط ایمنی حلقه دار: دارای رنگ زرد و قرمز است که حلقه های شبرنگی  روی آن جهت دید بیشتر در شب وجود دارد. دارای رنگ های دیگری از قبیل صورتی و نارنجی نیز هست.

علت انتخاب این رنگ ها، واضح دیده شدن آن در شب است. علت نامگذاری این مخروط، وجود حلقه در قسمت بالای آن است که می توان توسط زنجیر به هم وصل کرد و کاربرد آن برای فعالیت هایی چون؛ ساخت و ساز های ساختمانی، مسدود کردن راه، مکان بازی بچه ها است. هم چنین در مکانی که حادثه رخ داده استفاده می شود.

۲_ مخروط ایمنی کف لاستیکی: با استفاده از لاستیک انعطاف پذیری ساخته شده است، و جهت راهنمای مسیر استفاده می شود.

۳- مخروط ایمنی پارکینگی: دارای دو نوع است، شبرنگ دار و بدون شبرنگ؛ نوع بدون شبرنگ مقاوم و انعطاف پذیر است و به عنوان مانع در مقابل مغازه ها، محل کارگران نصب می شود.

در مکان های باز و بسته از انواع مخروط ایمنی استفاده می شود نظیر؛ پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، پارک ها، نمایشگاه ها و ….

فروشگاه مخروط ایمنی ترافیک در تهران

فروشگاه مخروط ایمنی ترافیک در تهران فروشگاه مخروط ایمنی، ایمن ترافیک کالا زمینه ی خرید مخروط ایمنی را فراهم کرده است‌ افراد می توانند آن را با مناسب ترین قیمت از طریق سایت تهیه کنند.

هم چنین شرکت های دیگری نیز وجود دارند که متناسب با نوع مصرف و تقاضای همکاران خود، جهت تولید مخروط ایمنی باکیفیت و قیمت مناسب تلاش می کنند.

2

  1. سلام و وقت بخير.اين محصول مگه تو كشور خودمون توليد نميشه؟ من فكر نميكردم اين مخروط ها هم وارداتي باشن

    • سلام آقای مولایی عزیز
      لطفا برای اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما