Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 32 in /home/xlxqsakl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
صادر کننده انواع علائم رانندگی - فرتو ترافیک

صادر کننده انواع علائم رانندگی

انواع علائم رانندگی، با اشراف کامل به دیتیل تابلوهای ترافیکی و جاده ای راهنمای مسیر از طریق مجموعه ما میتوانید بعنوان صادر کننده انواع علائم رانندگی در زمینه تجارت تجهیزات ترافیکی فعالیت داشته و بازارهای جهانی را تصاحب کنید.

علایم گردش از انواع علائم رانندگی

این علایم در تقاطع های سه راه یا چهارراه نصب می شود که در آن یک يا چند مسير حركت مجاز می باشد. از این تابلوها علاوه بر تقاطع ها می توان در خروجی یا ورودی محوطه سازه های ویژه (مانند پارکینگ طبقاتی) استفاده نمود.

صادر کننده انواع علائم رانندگی

موارد استفاده از علايم گردش 

  • در جزيره مياني، همراه علامت تعيين جهت؛
  • در راه هاي اصلي با رفيوژ مياني، جايي كه در مقابل راه فرعي، ميانه قطع نمي شود،
    اين علامت در ميانه وسط و مقابل راه فرعي قرار ميگيرد؛
  • در روبروي مسير مستقيم تقاطع T شكل.

تابلوهاي گردش ممكن است در یک چهارراه وقتي كه ترافيك تنها به سمت مقابل و مستقيم حركت كند و گردش به چپ و راست ممنوع باشد، به كار رود. در استفاده از اين تابلو بايد دقت داشت تا اين علامت به جاي علامت راه  یک طرفه استفاده نگردد. علامت راه یک طرفه علامتي مستطيل شكل است، اما علامت فقط عبور مستقيم به صورت دايره است. انواع تابلوهاي گردش در شکل زیر (شکل 37) نشان داده شده است.
صادر کننده انواع علائم رانندگی

فاصله نصب انواع علائم رانندگی |علايم گردش

این تابلوها باید دستکم از فاصله 60 متری توسط رانندگان قابل مشاهده باشد. در صورتی که برای تامین فاصله دید تابلو مشکل وجود داشته باشد لازم است تابلو در دو طرف معبر نصب گردد. دو تابلوی فقط گردش به چپ و یا فقط گردش به راست را می توان به عنوان علایم پیش آگاهی دهنده برای اعلام محدودیت در تقاطع نیز استفاده نمود که در این صورت این تابلوها در فاصله ی حدود 50 متری قبل از تقاطع نصب می شود. در شکل 38 (شکل زیر) نمونه ای از کاربرد این تابلوها بعنوان پیش آگاهی نشان داده شده است.
صادر کننده انواع علائم رانندگی

انواع علائم رانندگی |علامت جهت عبور در میدان :

اين علامت بايد در نزديكي ميدان هايي كه به طور كامل علامت گذاري نشده قرار گيرد. اين علامت نشان دهنده جهت عبور و گردش ترافيك در ميدان مي باشد. نمونه ای از اين تابلو در شکل 39 (شکل زیر) نشان داده شده است.
صادر کننده انواع علائم رانندگی

جانمایی و فاصله نصب تابلوی جهت عبور میدان

در صورتی که تابلو از فاصله مناسب برای رانندگان قابل تشخیص باشد، باید آن را در جزیره میانی میدان نصب نمود و در غیر این صورت آن را در فاصله 5/ 1متری سمت راست، قبل از تقاطع نصب گردد. این فاصله را در صورت عدم تامین فاصله دید مناسب تا 12 متر می توان افزایش داد.

علایم جهت نما از انواع علائم رانندگی

علائم جهت نما در جايي نصب مي شود كه رانندگان موظف به رد شدن از راست يا چپ یک مانع باشند. از این علایم موقعی استفاده می شود که بین آن ها و رانندگانی که این علایم برای ایشان نصب شده است،جریان حرکت روبرو وجود نداشته باشد. علامت “از چپ برانيد” معمولا در زمان انجام كارهاي راهداري و راه سازي به طور موقت به كار مي رود. علامت “از راست برانيد” در میانگاه  (با جداکننده وسط) یک سواره رو و در آغاز قسمت ميانی راه هايي با جداكننده وسط یا در ابتداي لچكي افزايش سرعت مورد استفاده قرار ميگيرد. علامت “از راست یا چپ برانيد”، مشخص كننده یک مانع (مانند جزيره ترافيكي) در طول مسير و لزوم حركت از یک سوی آن مانع مي باشد. اين تابلو عموما در شرایطی که مقصد هر دو مسير یکسان باشد، به کار میرود. انواع علايم جهت نما در شکل 40 (شکل زیر) نشان داده شده است.
انواع علائم رانندگی

علامت استفاده اجباری از زنجیر چرخ از انواع علائم رانندگی

از دیگر انواع علائم رانندگی میتوان به علامت استفاده اجباری از زنجیر چرخ اشاره کرد. اين علامت در ابتداي مسيرهايي (غالبا كوهستاني) نصب مي شود كه عبور از آ نها فقط با زنجير چرخ ممكن است. وجود اين علامت تا زماني ضروري است كه زنجير چرخ بر اساس داده ها و اوضاع آب و هوا براي حفظ ايمني تردد لازم است. اين علامت بيشتر در زمستان ها و در گردنه ها و محلهايي كه در زمستان يخبندان مي شود و حركت بدون زنجير چرخ ميسر نيست و موجب خطراتي براي رانندگان مي شود، نصب ميگردد.

تابلو عبور از دو طرف مجاز

زمانی که امنیت و روانیت در جاده‌ها برای شما اهمیت دارد، ما با برترین تجهیزات ترافیکی و انواع علائم رانندگی ، راهی سبز برای شما ایجاد می‌کنیم. شرکت فرتو ترافیک با تخصص در زمینه تولید انواع تابلو عبور از دو طرف مجاز، برترین گزینه برای نیازهای ترافیکی و ایمنی در جاده های شهری و بزرگراه ها می باشد.محصولات ما، با استفاده از مواد با کیفیت بالا، با دقت و پیشرفت تکنولوژی، طراحی شده و ساخته می شوند تا عمر مفید طولانی داشته باشند و به طور مداوم عملکرد مطلوبی را ارائه دهند. تابلوهای عبور از دو طرف مجاز شرکت فرتو ترافیک با استفاده از الزامات بین المللی، دقت در نمایش تولید می شوند.

تابلو جهت عبور در میدان

تابلو جهت عبور در میدان ما، با برنامه‌ریزی دقیق و طراحی هوشمندانه، به شما کمک می‌کنند تا به طور دقیق و بدون هیچ گمراهی، در میدان ترافیکی پیشروی کنید. از جمله محصولات ما می‌توان به تابلوهای نوری LED و تابلوهای بازرسی تصویری اشاره کرد که از آخرین فناوری‌ها و استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌کنند. ما با افتخار تابلوهای جهت عبور خود را با استفاده از مواد با کیفیت و دوام بالا، بدون استفاده از استیکرها و علامت‌های رایج تهیه می‌کنیم. این بدان معنی است که محصولات ما منحصربه‌فرد و کمیاب هستند. برای اطلاع از قیمت انواع علائم رانندگی و خرید تابلو عبور در میدان کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما