Warning: DOMDocument::loadHTML(): ID brs already defined in Entity, line: 48 in /home/xlxqsakl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 86 in /home/xlxqsakl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990

Warning: DOMDocument::loadHTML(): ID brs already defined in Entity, line: 45 in /home/xlxqsakl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 80 in /home/xlxqsakl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
رنگ ترافیکی چیست ? - فرتو ترافیک

رنگ ترافیکی چیست ?

جهت دریافت لیست قیمت رنگ ترافیکی و صنعتی و … اعم از انواع رنگ های اپوکسی و رنگ ساختمانی برای فروش در تهران کرج مشهد اصفهان شیراز ودیگر نقاط از طریق مجموعه ما باشماره های روی سایت تماس حاصل فرمایید.

خط کشی محوری و مسیر دوچرخه نوفل لوشاتو (منطقه 9 مشهد) موضوع قرارداد شماره 9/94/72703 شرکت آذرخش سازه پامیر(بامدیرعاملی مدیریت مجموعه ترافیک ساز )

رنگ ترافیکی چیست ?

 رنگ ترافیکی جهت استفاده در مقاصد ترافیکی میباشد،
و از انواع سرد و چند جزیی آن بسته به نوع کاربری برای رنگ آمیزی محوطه های پارکینگ شخص کم تردد و یا عمومی وپرتردد استفاده میشود.

رنگ ترافیکی چیست ?

کاربرد رنگ ترافیکی :

مورد مصرف رنگهای ترافیکی برای مصارف ترافیکی و استخری در سطوح بتنی و آسفالت، پیشنهاد می شود.
مصارف ترافیکی یصورت عمده در پروژه های ترافیکی شهری با دستگاه خط کش محوری در خیابان ها به صورت ممتد و منقطع توسط پیمانکاران ترافیکی مناطق شهردای های هر شهر و یا سازمان ترافیک و همچنین توسط اداره راه برای پروژه های بین شهری انجام میشود.

کاربرد رنگ ترافیکی :
خط کشی بلوار محمدیه مشهد با رنگ سرد ترافیکی مورد قرارداد شماره 12/9339 شرکت آذرخش سازه پامیر(با مدیرعاملی مدیریت مجموعه ترافیک ساز )

 

مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی :

طراحی رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک، ترموپلاست، کلرو کائوچو و وینیلی میباشد.

رنگ ترافیکی دارای مقاومت بالای سایشی و مقاومت های خوب مکانیکی و ضربه پذیری، وبا انعطاف پذیری بالا میباشد.

مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی :انواع رنگ ترافیکی :

  1.  رنگ های ترافیکی  سرد

  2. رنگ های ترافیکی گرم

رنگ های ترافیکی سرد :

به دلیل قیمت مناسب تر  رنگهای سرد ترافیکی نسبت به رنگهای ترافیکی گرم و دوجرئی،
از رنگهای سرد ترافیکی (رنگهای تک جزیی) بیشتر در معابر فرعی و با تردد کمتر استفاده میشود.
رنگهای سرد ترافیکی طبق استانداردهای سازمان ترافیک استان ها و وزارت راه باید بعد از گذشت 9ماه از اجرای کار (یا تحویل موقت پروژه) حداقل ماندگاری 50درصد رنگ راداشته باشد.

رنگ های ترافیکی سرد :
اجرای خط کشی محوری بلوار شاهنامه شهرداری منطقه12 مشهد مورد قرارداد شرکت آذرخش سازه پامیر(با مدیرعاملی مدیریت مجموعه ترافیک ساز )

قابل ذکر است که در پروژه های خط کشی پارکینگهای شخصی استفاده از رنگهای سرد ترافیکی به دلیل مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و همچنین بدلیل سهولت اجرا نسبت به رنگهای ترافیکی گرم و چند جزیی پیشنهاد میشود.

رنگ های ترافیکی سرد :
خط کشی بلوار پیروزی مشهد شهرداری منطقه9 مورد قرارداد شماره 9.94.72703شرکت آذرخش سازه پامیر(با مدیرعاملی مدیریت مجموعه ترافیک ساز )

رنگ های ترافیکی  گرم :

از رنگ های ترافیکی  گرم در پروژه های پرتردد که ماندگاری بیشتری موردنیاز هست استفاده میشود.

در پروژه های بزرگ و پارکینگهای عمومی و مجتمع های تحاری و اداری با حجم تردد بالای ترافیکی اجرای خط کشی پارکینگ عمومی با رنگ های دوجزیی یا سه جزیی اجرا میشود.

رنگ های ترافیکی  گرم :
ماندگاری بیش از 70درصد رنگ دوجزیی خط کشی عابرپیاده بعد از تحویل قطعی پروژه مقابل برج آرمیتاژ مشهد
1

  1. سلام. رنگ ترافیکی جهت استفاده در مقاصد ترافیکی میباشد، و از انواع سرد و چند جزیی آن بسته به نوع کاربری برای رنگ آمیزی محوطه های پارکینگ شخص کم تردد و یا عمومی وپرتردد استفاده میشود که این مجموعه توانسته بهترین رنگ را تولید و ارزانتر از همه جا ارایه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما